Olmasını istemesen de olan ve istesen de olmayan şeyler... Bu şeylerin oluşturduğu sancılar. Bu sancıları bir şeylere atfetmek gerekli.
O zaman; Dünya'da olan iyi ve güzel her ne varsa. Yılmaz Erdoğan şiirleri ve Ahmet Kaya şarkıları.

Aşk tiryakiliktir beyaz sabuna karşı

Bütün sevgililere ve Ulaş'a adanmıştır bu şiir.

Aşk tiryakiliktir beyaz sabuna karşı
Sensizlik ise seni sevmek eyleminin
bertarafı mümkün olmayan yan etkisi
Hayatın kullanma kılavuzunda yer almıyor bu
Ve en çok seni omuzlarım özlüyor

İnan
Bir ara sebepsiz yere aldırmışım sana
Sitemlerime de aldırmıyorum genelde
Aklımın sende olduğu
Ya da bizzat aklımda misafir olduğun zaman dilimlerinde
Şuracıkta şuursuzca çalışıyor dilim
Kusuruma bakma

Bana ne oluyorsa
Seni bolca seviyorum diye oluyor
Yüreğimin ayarı, aklımın kararı yok

Ben seni çok ama çok seviyorum

Keşke sevmek fiilinin mastar halini
hala birlikte işteş kılabilseydik buracıkta
Bak ne güzel sevişmişiz bir zamanlar
Nur topu gibi bir keşkemiz var
  ~ ~ ~
Biz ne sevdalar gördük
Ne ömürler geçtik
Velev ki kalmışız hayatın
hem yersiz gem geçersiz bilgisinden
Acık bir çaresizlik sitemi
Ama sadece acık
Acıklı değil
Soğuk bir soda
Para iki yüzlüdür
Serap hep sahrada değildir
Sılada mıdır yar
Yoksa sıladaki hep yara mıdır

Bir mektubun sonu olsun bu
Kalabilenlerden kalamayanlara
          Sevgilerle

Martılar ağlardı çöplüklerde biz seninle gülüşürdük
Ve o bahsi edilen martılar en güzel sahralarda uçarlar

Ah ne gariptir şurası
Burası Ankara anne!
Bilinen bütün diyarlardan bir başka
Ayazı da kızları da bir başka
Hep heves etmekteyim
Sola ve sol yanımda bir kızla gezmeyi
Bana nasip olmadı daha
Esmer, kürt, kızıl komünist bir kızın dudaklarında kavrulmak
Ama buradakilere de
Yol kenarındaki hayrattan
Aralıksız akan
Abu hayat tadında gelen
Gelen hiç bir yolcunun durmadan geçemediği
Karpuz çatlatan o sudan
Doya doya içmek nasip olmamıştır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder