Olmasını istemesen de olan ve istesen de olmayan şeyler... Bu şeylerin oluşturduğu sancılar. Bu sancıları bir şeylere atfetmek gerekli.
O zaman; Dünya'da olan iyi ve güzel her ne varsa. Yılmaz Erdoğan şiirleri ve Ahmet Kaya şarkıları.

Sevebilmişim

Burada sana, "seni sevdim", "seni seviyorum" diyerek zamanını almayacağım.

Avuçlarının arasında tuttuğun, sana şefkatinden dolayı mağrur bir edayla minnetlerini sunan bakışlarının ardında, o yavru kedinin gözlerindeki siluetin ile kendimi avuttuğumu anlatmayacağım.
Beni rüyalarımda ziyaret ettiğini ve uyandığımda sanki bir kabus görüyormuşum gibi hissettiğimden şikayetçi olmayacağım.
Bu ömrü tekrar baştan yaşamam gerekse ve aşık olmam için tek kişilik bir hak verseler, seni yine seçeceğimi belirtmeyeceğim.
Ben sana bir şey demek istiyorum ama sözüme kanarsın diye korkuyorum. Bana itibar etme. Seni sevmeyi değil de seni özlemeyi abartabiliyorum bazen. Gerçi bu söyleyeceğim şeyi itibarsızlaştırmaya yetmez ama olsun. Var sen buna inanma iyisi mi.
Ben sana bir şey demek istiyorum. İnsanlar bana önce halimi sonra seni soruyoarlarsa, ben seni sevebilmişim demek ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder